THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

3 Jun 2011

dah lama betul aku tak update blog cause....

assalamualaikum......
aku dah lama betul tak update blog ni cause aku lupa password aku yang lama...
HAHA ! bengap gila kan....heee...akhirnya aku reset juga password tu...
sekarang aku dah boleh update balik blog aku yang "kuno" ni.....3 bulan kot aku tak update !!!!!!!
urmm...ramai member aku punya blog gempakII and banyak juga blog yang aku lupa nak follow....
sorry okay kepada memberII aku yang aku belum follow lagi......
korang jangan salahkan aku...
salahkan password aku....sebab aku lupa password tuu....eh apa yang aku type ni...
AHHHH!!! pening...pishang tak boleh sebut lah....heee......
dah lama betul tak type karangan dekat dalam blog ni....
sampai aku dah takda langsung idea......
so...membebel jea lah dalam post kali ni....
HAHA !!!.....aku gila !!!!!
korang pon nak gila juga....
tak payah kot....
HAHA !!!!!
=P

0 comments: